Když se mi na konci roku 2022 ozvali z LinkCity, jestli se nechci podílet na výhradním prodeji projektu Rezidence Stodolní, měl jsem poměrně rychle jasno. Chci. Protože člověk jednoduše chce být podepsaný pod takto velkým projektem a navíc spolupracovat s developerem, který sdílí stejné hodnoty. A tak začal rok intenzivních příprav, aby se ke konci roku 2023 vše slavnostně spustilo…

Rezidence Stodolní

131 bytů
musí mít cenu

Jedna z nejtěžších věcí v rámci příprav bylo správné nacenění projektu a bytů.

Více než půl roku práce, neustále revize a sledování konkurence. A to vše v době, kdy realitní trh a zejména segment novostaveb stagnuje.

Na konci je ovšem ceník, který dává smysl.

Klientům, i developerovi. Oproti předpokladům se daří hned ve startu rezervovat mnohem více bytů, než se původně plánovalo…

Stodolní
potřebuje marketing

I když je Stodolní nejznámější ostravskou ulicí, o tomto projektu musí vědět všichni.

Zajistil jsem výrobu skvělého webu a napsal většinu prodejních textů. Obzvláště hrdý jsem na autorství sloganu: Inspirován Londýnem, stvořen pro Ostravu. 🙂

Kolegové zajistili výrobu vizualizací interiérů, u kterých dnes těžko poznáte, že nejde o realitu.

A vše završujeme sociálními sítěmi a spuštěním reklamních kampaní. A v roce 2024 možná přijde na svět video, jaké jste u developerského projektu zatím neviděli.


Rezidence Stodolní
Rezidence Stodolní

Samo se to
(ne)prodá

I když máte sebelepší produkt, musíte ho umět prodat.

Do projektu jsem přivedl Aleše, který umí kouzlit s hypotékami. Připravil jsem zázemí v podobě CRM a emailové komunikace se všemi potenciálními zákazníky.

A taky připravil bonusový balíček pro investory, v podobě profesionální správy nájemního bytu jen za 1 Kč.

O klienty je totiž potřeba opravdu pečovat.


Galerie projektu