Když se mi na konci roku 2022 ozvali z LinkCity, jestli se nechci podílet na výhradním prodeji projektu Rezidence Stodolní, měl jsem poměrně rychle jasno. Chci. Protože člověk jednoduše chce být podepsaný pod takto velkým projektem a navíc spolupracovat s developerem, který sdílí stejné hodnoty. A tak začal rok intenzivních příprav, aby se ke konci roku 2023 vše slavnostně spustilo…
131 bytů
musí mít cenu
Jedna z nejtěžších věcí v rámci příprav bylo správné nacenění projektu a bytů.
Více než půl roku práce, neustále revize a sledování konkurence. A to vše v době, kdy realitní trh a zejména segment novostaveb stagnuje.
Na konci je ovšem ceník, který dává smysl.
Klientům, i developerovi. Oproti předpokladům se daří hned ve startu rezervovat mnohem více bytů, než se původně plánovalo…
Stodolní
potřebuje marketing
I když je Stodolní nejznámější ostravskou ulicí, o tomto projektu musí vědět všichni.
Zajistil jsem výrobu skvělého webu a napsal většinu prodejních textů. Obzvláště hrdý jsem na autorství sloganu: Inspirován Londýnem, stvořen pro Ostravu. 🙂
Kolegové zajistili výrobu vizualizací interiérů, u kterých dnes těžko poznáte, že nejde o realitu.
A vše završujeme sociálními sítěmi a spuštěním reklamních kampaní. A v roce 2024 možná přijde na svět video, jaké jste u developerského projektu zatím neviděli.
Samo se to
(ne)prodá
I když máte sebelepší produkt, musíte ho umět prodat.
Do projektu jsem přivedl Aleše, který umí kouzlit s hypotékami. Připravil jsem zázemí v podobě CRM a emailové komunikace se všemi potenciálními zákazníky.
A taky připravil bonusový balíček pro investory, v podobě profesionální správy nájemního bytu jen za 1 Kč.
O klienty je totiž potřeba opravdu pečovat.